Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez paweł2Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8HuVj3mvfls&feature=related[/youtube]By BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Jak na razie po z hamowaniu dwóch sztuk forumowych mamy średnio
+14,5 KM i + 26,5 Nm od tego co daje fabryka - czy jest sens to jeszcze poprawiać? nie sądzę- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Ciekawe jak te 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 na hamowni by wyglądały ? :diabelski_usmiechBy BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hmm no nie wiem czy każdym autem, moim poprzednim peugeot206 z silniczkiem 1.1 za cholery nie mogłem zejść poniżej 16s, a w instrukcji miał 15.2.
Pomiar na pewno nie jest dokładny bo stoperem więc pewnie + - jakieś odchywlenie może się zdarzyć i na pewno jest, ale dwa razy wyszło 9.3-9.4 więc powinno być w miarę racjonalne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]
ja mierzyłem kolegi 1.4tsi akcelerometrem i średnio wychodziło 9,5/100
ale po rozgrzaniu opon i wyćwiczeniu startów zeszlismy do 9,0/100
i na pokładzie 2 osobyOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Temat zamarł w listopadzie 2010 czyli prawie 3 miesiące temu. Może teraz jest już więcej osób z doświadczeniami z chipowaniem tego silnika. Ja szperając w sieci znalazłem nawet jaką firmę, która reklamuje się, że chipuje ten silnik: http://www.44tuning.pl/volkswagen-vw...si-122-km.html zaś na forach Seata Leona nie wypowiadają się pozytywnie o chipowaniu silnika choć u nich jednostka i tak jest trochę zmodyfikowana względem skody i vw bo ma 125km a nie 122km.
Szczerze to wzrost mocy aż tak bardzo nie jest mi potrzebny ale trcohę momentu więcej i niższe spalanie to byłoby to.
Komentarz
-
-
a skąd chcesz to niższe spalanie wziąść
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andyswięc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoZamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicaO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
A z czego bierze się ten moment większy? Przecież nie z kosmosu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nic nie wyrwałem, zacytowane jest dobrze i dalej podtrzymuję zdanie, ponieważ napisałeś.......
Zamieszczone przez AndysChodziło mi o to, że po programie dysponujesz takim samym momentem przy niższej prędkości obrotowej,
Komentarz
-
-
...tak naprawdę jedynym powodem ew. spadku spalania po chipsie to to, że dysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...to nic innego jak podstawy ecodrivingu 8)
...można pisać programy "eco" jak w ciężarowych...czyli dużo momentu z dołu...ale większość chce mieć płasko...i mocno górą...a to już raczej nie "eco" :diabelski_usmiech
..reasumując...będziesz upalał na chipsie...będziesz palił więcej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndysNie większy moment, to mniejsze zużycie paliwa, tylko taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika
Dobrze, zatem retorycznie zapytam - skąd wziął się taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika? Bo ktoś dorzucił koksu do pieca.
Zamieszczone przez G-CSdysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...
[ Dodano: Nie 06 Lut, 11 23:25 ]
Ale to też hm.... ta oszczędność będzie dotyczyć jazdy dynamicznej? Przy jeździe delikatnej nie ma chyba znaczenia, bo i tak śmigamy fabrycznej mapie?
Komentarz
-
Komentarz